TAULETES DIGITALS A ESPLUGA DE SERRA

Durant el curs, els més petits de l’escola, aprofitem alguns dies per aprendre i interactuar amb les tauletes digitals.

Es tracta d’un treball molt puntual a Infantil per reforçar l’aprenentatge de la lectura i lectoescriptura en format digital ja que ens hem adonat que és una eina molt potent amb els nostres alumnes perquè els motiva i engresca a avançar més que amb altres estratègies.

Fins el moment sols hem fet jocs puntuals de grafomoticitat i lectoescriptura però la idea es poder augmentar el nostre aprenentatge i introduir-la en més àmbits.

Sols tenim una tauleta alguns dies, així que de moment hem d’aprendre a compartir i gestionar el temps d’utilització. Esperem que en un futur poguem disposar d’alguna més i donar-li més continuitat a aquesta innovadora proposta.