DIA DE LA PAU A ESPLUGA DE SERRA

El dimecres 31 de gener els alumnes de l’escola  d’Espluga de Serra vam celebrar el Dia de la Pau. Primer,  els més petits de l’escola van cantar una cançó que es titula Som amics, després tota l’escola vam cantar una cançó que es diu El món seria. Tot seguit els de la classe dels grans vam recitar i cantar un poema que es diu Podries de Joana Raspall i per acabar la part de les cançons vam ballar tots junts “Color esperanza”.

Després vam fer un tipus de gimcana pel pati. Primer havien de fer una manualitat del símbol de la pau, quan tots van acabar vam jugar al joc de fer-se abraçades. Quan tots ens havíem donat abraçades vam escriure la paraula pau amb el nostre cos i una professora ens va fer una foto.