Trobada Final de ZER

El passat dijous 6 de juny, les diferents escoles de la ZER vam realitzar una trobada conjunta a la zona esportiva de la Seu.
La primera activitat va ser la realització per equips de 4 proves: Bitlles Catalanes, activitats de punteria, activitats de llançaments i jocs de salt. Amb aquestes activitats l’objectiu, a banda de passar una bona estona i moure l’esquelet, va ser la de sumar el màxim de punts possible entre tots.

Un cop realitzat aquestes proves amb parada inclosa per l’esmorzar, vam fer les carreres solidàries per col·laborar amb la fundació “Save the children”. Tots vam córrer, fins hi tot els mestres també!

Després de tan desgast físic, vam parar per dinar i vam tenir una estona de joc lliure.

I per acabar, es va reconèixer la voluntat de tots per ajudar als altres fent entrega d’uns diplomes i acomiadant amb un acte sorpresa i entrega d’orles als 5 alumnes de 6è que aquest any deixaran la ZER per fer el pas cap a l’institut.