MÚSICA COMUNITÀRIA a La Valira i Castell-ciutat

Aquesta setmana hem començat les sessions de música comunitària. Aquest projecte consisteix en acostar els instruments a les aules dels centres de la Seu d’Urgell, sent la música una eina de desenvolupament integral per als alumnes. Des de la ZER hem optat pels instruments de vent fusta i se’ns ha dotat amb 11 flautes travesseres, 5 saxos, 7 clarinets i 2 caixons.

Som Banda és també un projecte de cohesió social, per oferir igualtat d’oportunitats i democratitzar l’accés a la música als infants. Ens acompanyen

el Rafel i la Marta, professors de l’escola de música.

Aquí teniu unes imatges de la primera sessió, cadascú va apadrinar el seu instrument que haurà de cuidar durant tot els curs. Esperem gaudir molt d’aquestes sessions!