La ZER present en la Jornada d’intercanvi d’experiències sobre ROBÃ’TICA

Dijous passat, el Pol Sanvicens alumne de 6è de l’escola de Castellciutat i el Pere Olm, mestre i coordinador de l’Àrea de Cultura Digital de la ZER, van assistir a la Jornada d’intercanvi d’experiències sobre Robòtica.

En l’acte van explicar als assistents l’ús que tots els alumnes de la ZER fan de l’aplicació i l’eina www.code.org . A banda d’una breu explicació teòrica del perquè i la visualització de les diferents opcions d’aquesta eina, la seva intervenció va servir perquè els docents participants en la jornada poguessin experimentar en diferents activitats tal com fan els alumnes a l’aula.

A banda de compartir la seva experiència van poder observar i experimentar  amb altres activitats i eines relacionades amb aquest àmbit.