Dia mundial de la Poesia 2024

El 21 de març, amb motiu del Dia Mundial de la poesia, els alumnes de la ZER Urgellet ho han celebrat gravant poemes de Lola Casas, que és l’autora que estem treballant aquest curs escolar i ens vindrà a visitar-properament.

L’any 1999 la Conferència General de la UNESCO va proclamar el 21 de març Dia Mundial de la Poesia (DMP). Per celebrar-ho, des de l’any 2008 la Institució de les Lletres Catalanes i d’altres entitats promocionen aquesta celebració tant en el nostre domini lingüístic com a la resta d’Europa.