Taller Esport Adaptat

Durant el matí d’aquest dijous l’alumnat de Primària ha gaudit d’un taller d’esport adaptat emmarcat dins del Pla Català de l’Esport.

L’activitat ha estat dividida en dues parts: la primera, en una xerrada per tal d’entrar en profunditat en el terme discapacitat i esport adaptat que ens ha servit per eliminar estereotips i etiquetes.

En la segona part, l’alumnat s’ha dividit en 3 grups per tal de realitzar diferents pràctiques.

La primera, han realitzar rugby amb cadira de rodes.

En la segona, s’ha realitzat diferents activitats amb els ulls tancats, per tal de treballar la discapacitat visual.

I en la tercera, els alumnes han jugat a la “Boccia”, una adaptació de la petanca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *