PLA CONSUM DE FRUITA 2016-2017

pla-fruitaFruites i verdures també a casa!

Per millorar la salut cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola, i tenir un estil de vida actiu: caminar, pujar escales, jugar, fer esport… Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.

Un curs més la ZER està inscrita en aquest Pla. En el Pla de Consum del curs 2016/2017 s’ha previst fer 7 entregues amb un total de 25 racions de fruites i hortalisses. La primera entrega es realitzarà durant la segona quinzena d’aquest mes de novembre, amb un lliurament de quatre peces de fruita,  per l’esmorzar o berenar dels nens pels quals vàreu demanar la participació, dins del recinte de l’escola. Les següents entregues es realitzaran de gener a juny del 2017.