Taller d’astronomia

Segur que coneixeu la col·lecció de contes “La Laura i en Joan”, oi? I de ben segur n’haureu llegit molts d’ells. Aquest dijous 5 de novembre, a la classe dels grans de les tres escoles de la ZER, ens han visitat els seus creadors. Han vingut a fer-nos un taller d’astronomia, un taller que  anava lligat amb un dels seus contes “La Laura i en Joan en una recerca científica”.

Ens han explicat una mica la seva vida, que de ben petits ja mostraven molta curiositat per les coses científiques, com van començar en el tema dels contes… Un moment molt destacable ha estat quan ens han ensenyat un documental sobre els planetes on es veia com comparaven les seves mides a escala. Ha estat espectacular de veure! També ens han parlat dels anys llum, del nostre sistema solar, de l’existència d’exoplanetes,… Tots hem estat molt atents i hem participat en la conversa. Ens ha semblat interessantíssima i, a més a més, coincideix bastant en el que estem fent aquests dies a classe. Quina casualitat!

Finalment, el taller ha acabat amb la confecció d’un mapa de les constel·lacions. Ha estat una activitat creativa on tothom ha fet la seva part per després ajuntar-ho tot en un mural molt vistós.

Laura i Joan, moltes gràcies. Ens comprometem a mostrar cada dia més curiositat pel món que ens envolta i a intentar donar resposta a la gran quantitat de preguntes que sovint ens formulem. La ciència és apassionant!

Us deixem amb un petit recull fotogràfic i, si voleu llegir el conte que ha donat lloc a aquest taller  podeu clicar en l’enllaç corresponent. Fins aviat!

Fotos de l’Escola Paüls