SUPORT VITAL BÀSIC

El dia 16 d’octubre es va celebrar el Dia mundial de la conscienciació davant d’una aturada cardíaca.

Des de l’escola hem volgut sensibilitzar totes les xiquetes i xiquets de la ZER Riu i Serra sobre la importància de saber actuar davant d’una aturada cardiopulmonar.

Des dels més petits als més grans hem realitzat diferents activitats per iniciar-nos en el SVB (Suport Vital Bàsic).

Aquí en teniu una mostra.

Escola Sant Jordi  112 Posició Lateral de SeguretatCançó A Ritme Vital

Escola Llorenç Vallespí  112  – Posició Lateral de Seguretat  –  Cançó A ritme Vital

Escola Sant Roc   112  –  Posició Lateral de Seguretat  –  Cançó A Ritme Vital

Us fem arribar també la música i la lletra de la cançó “A ritme vital” on es descriuen tots els passos que cal fer en la ressuscitació d’una persona des que la veiem fins que arriba ajuda.

Us animem a cantar-la!

LLETRA CANÇÓ a RITME VITAL