Sisena hora: entorn

L’alumnat de primària de l’escola Sant Roc realitzem, conjuntament, una sisena hora explorant el nostre entorn, tant social com natural. Vivim en un poble menut, és un entorn privilegiat, rodejat de natura. Cal conèixer on vivim per a poder-ho respectar i actuar per a canviar les coses que no ens agraden.

El curs tot just ha començat i ja hem dibuixat el cirerer de l’escola, hem anat a la Serra Mitjana a construir sudokus amb elements naturals, hem estat aprenent el nom d’algunes hortalisses que desconeixíem i hem fet aranyes i teranyines.

Us compartim algunes fotos de les activitats: