Sentim la música… i la pintem.

Els mitjans de l’escola, a l’hora compartida d’educació artística, han estat treballant la música i la plàstica a través de l’activitat: “Sentim la música… i la pintem”.
Quan escoltem una música, aquesta ens remou emocions que podem plasmar al paper a través dels colors, les formes o el traç. Així doncs, l’alumnat escoltava una música al mateix temps que la interpretava amb el pinzell i les pintures. Les músiques que van sentir estaven molt contrastades per tal de despertar emocions diverses. L’última sessió d’aquesta activitat va ser més guiada. Els vam explicar què volia descriure Rimsky Kórsakov a través de la música descriptiva “El vol del borinot” i, a partir d’aquí, havien d’elaborar les seves creacions.
Com podreu veure al vídeo, cadascú feia aflorar les seves emocions i imaginació amb creacions ben diverses. Quins i quines artistes!!!