Recollida de deixalles a l’entorn de l’escola

LA RECOLLIDA DE DEIXALLES

El  divendres 21 de gener a l’Escola Sant Roc de Paüls es va organitzar una recollida de brossa. La classe dels mitjans i dels grans van anar pel voltant de l’escola a recollir-ne. Van trobar tot tipus de deixalles: vidre, paper, plàstic i rebuig.

De tot el recollit, del que n’havia més era plàstic.

Tota la brossa la vam tirar als contenidors corresponents (envasos, vidre, paper i resta) i a la deixalleria els productes que no es podien reciclar.

Hem après que no s’ha de tirar brossa al terra i que hem de reciclar per tenir un planeta net.

Notícia escrita per la Classe dels mitjans

A continuació podeu veure el vídeo que han realitzat l’alumnat de la classe dels grans sobre tot el que hem après. Esperem que us agradi molt.