PREINSCRIPCIÓ 2018-2019

Es comunica a totes les famílies interessades en fer la preinscripció dels seus fills a l’escola Sant Jordi d’Aldover, a l’escola  Llorenç Vallespí i Vidiella de Benifallet i a l’escola Sant Roc de Paüls per al proper curs 2018-19, poden passar a portar la documentació als respectius centres des del 16 al 24 d’abril, de les 11 a 13h.

DOCUMENTACIÓ: Juntament amb la sol·licitud (la trobareu en el document adjunt), s’ha de presentar al centre demanat en primer lloc:

1. L’original i una fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família.
  2. L’original i una fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
  3. L’original i una fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  4. L’original i una fotocòpia de la targeta sanitària individual (TIS ); si no se’n disposa el Departament d’Ensenyament consulta el codi d’identificació personal al CatSalut.

PREINSCRIPCIÓ 2018-2019 ( IMPRÈS)

TOTA LA INFORMACIÓ: