Inauguració de la biblioteca escolar

La Gran Obertura de la Nostra Biblioteca Escolar

El passat dia 14 de febrer va ser un dia emocionant a la nostra escola!

Vam celebrar la gran obertura de la nostra biblioteca escolar. Aquest va ser un moment emocionant per a tots nosaltres, i volem donar les gràcies als mestres pel seu treball, a les famílies pel seu suport continu, i per descomptat, un agraïment especial als Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, a l’Ajuntament de Benifallet i a la Central Nuclear d’Ascó per la seva col·laboració.

Esperem que la biblioteca no només sigui un espai per llegir, sinó un lloc emocionant ple de possibilitats d’aprenentatge i diversió per a tots els estudiants ja que ens ofereix una gran varietat d’activitats perquè els alumnes visquin plenament l’experiència.

A més a més, les noves tecnologies també hi són presents: hi ha ordinadors disponibles per ajudar-nos a investigar i explorar el món en línia.

En definitiva, els xiquets i xiquetes de l’escola gaudiran d’un un nou espai al centre ja que la nostra BIBLIOTECA ja és una realitat.