Hort escolar!!

En una de les darreres visites a l’hort escolar, Santiago, ens va ensenyar com es regaven totes verdures, fruites,… que hi ha a l’hort, i també tot el què nosaltres vam plantar allí, ja fa uns mesos.

Aquesta vegada ens ha ensenyat a regar el cultiu, gràcies a l’aigua que es pot agafar del riu, amb un sistema de motor, què fa que l’aigua pugui arribar a totes les plantacions, vam aprendre molt, i sobretot vam ser les encarregades i els encarregats de regar les nostres plantacions, ho hem passat súper bé xalant de valent amb l’aigua.

Esperem que us agradi!!