FESTA FI DE CURS 2022-2023 ( 16 de juny de 2023 )

Ahir divendres 16 de juny de 2023, a l’ESCOLA SANT JORDI D’ALDOVER vàrem celebrar la FESTA DE FI DE CURS on vam gaudir d’una gran tarda amb la companyia d’alumnes, professor/es i familiars per acomiadar aquest CURS 2022-2023.

Des de l’AMPA DE L’ESCOLA SANT JORDI volem transmetre tot el nostre agraïment al professorat que ens vau acompanyar i a les famílies que vau assistir i que vau col·laborar amb els deliciosos àpats que vau portar per al berenar/sopar.

També volem felicitar als 8 alumnes de 6è curs que ja acaben la seva etapa escolar.

I com no, agrair a les mestres Núria Encias i Cinta del Pino que hagin vingut tant ben acompanyades totes dues, i sols ens queda donar-los les gràcies per tot el que feu i heu fet pels nostres fills i filles i desitjar-vos tota la sort del mon en aquesta nova etapa. Els/les alumnes de ben segur que us enyoraran. Esperem veure-us ben aviat.

Molt bon estiu a tothom !