Confifestival 2020

Valentí:Senyores i senyors molt bona tarda.

Robert: La primera actuació serà l’obra de teatre “Teràpia grupal”, escrita a partir dels temes curriculars tractats durant el primer trimestre a la classe dels grans.

Valentí i Robert: Esperem que us agradi i us faci pensar.

Robert: Us ha agradat? Esperem que si.

Valentí: A continuació els més petits de la casa, l’alumnat  d’infantil i primer  us ballaran: Viu l’estiu!

Valentí: Quina gràcia que fan sempre el més menuts!!!

Robert: Seguim amb l’actuació de l’alumnat de la classe dels mitjans que us oferiran: Jazz pizzicato de Leroy Anderson

Joan, Manel, Roc i Òscar: Què bé que porten el ritme!!! Ara ens acomiadem del Robert i el Valentí.

Carla, Èlia, Júlia i Jana: Poseu-hi ganes i treball i veureu com les coses us aniran molt bé

Tots: Veniu a veure’ns quan vulgueu !!!!

Robert i Valentí: Per acabar la directora us dirà unes paraules:

Imma: Avui, dia 19 de juny de 2020, s’acaba el curs escolar per a l’alumnat. Quin curs!!! Tot era normal, preparàvem  experiències, sortides, colònies, llegíem, parlàvem, dibuixàvem, jugàvem, apreníem… Fins que va venir un virus que ens ho va capgirar tot. Ens hem hagut d’adaptar  i sobreviure a un confinament. Aprendre a connectar-nos per telèfon, whatsapp, correu electrònic, ser experts en videoconferències. Donar tasques i reptes, parlar, revisar… des de la distància. Us hem obert la porta de casa nostra i natros  hem entrat a la vostra perquè les famílies també ens heu deixat. Heu fet de pares i mestres, i segur que heu compartit moments molt intensos amb els vostres fills i filles. Quan heu retornat al treball heu hagut de fer  jornada doble.

Natros també hem estat a disposició moltes hores, hem hagut de preparar tasques, enviar-les, comunicar-les, mirar que arribessin a tothom, revisar els correus, formularis… Tot a través d’una pantalla. Molt estrany, molt fred,… però no existia una altra alternativa. I a banda, ens hem seguit formant per poder continuar aprenent i oferir la millor docència.

Els i les mestres hem fet un gran esforç, però no més gran que el que han fet els xiquets i les xiquetes, i sobretot les famílies. Gràcies per la vostra comprensió i dedicació.  Ens mereixem un gran aplaudiment  i una felicitació molt sincera. Enhorabona per seguir malgrat les incerteses,  els dubtes i les dificultats.

Hem decidit  que per tancar els curs s’havia  de fer un festival, com no pot ser com sempre, serà un Confifestival.  Fem un acomiadament  als alumnes de sisè, els desitgem molta sort i encerts al Robert i Valentí. Donem la benvinguda al Pau i la Maria que entraran a la llar. A l’Aran, l’Agnès i la Dafne que entraran a P-3 i a tota la resta d’alumnat  per continuar a l’escola. Gràcies per la confiança, la nostra raó de ser sou vatros.

Jo tenia previst jubilar-me…, de moment deixaré la direcció de la ZER però seguiré com a directora de l’escola  durant el primer trimestre.

L’equip directiu i docent treballarem per preparar un nou curs, que segurament serà complicat perquè haurem de conviure amb una nova normalitat, però ho farem des de l’esperança, l’equilibri i la il·lusió. Ens agrada la nostra feina i creiem que és molt important educar i tenir cura dels vostres fills i filles.

Descanseu, gaudiu de les vacances i al setembre, si tot va bé, ens retrobarem al lloc on ens agrada ensenyar i aprendre, compartir i viure: LA NOSTRA ESCOLA. BON ESTIU!!!