Concurs de Microrelats de Terror a l’Institut Cristòfol Despuig

Com ja venim fent des de fa uns quants cursos, enguany hem tornat a participar amb l’alumnat del grup dels grans de la ZER. És un concurs on tot l’alumnat del grup dels grans de la ZER redacta les seves històries de por amb anglès. Enguany hem tornat a guanyar!!! Felicitats a totes i tots els participants i enhorabona als guanyadors, 1r premi Aleix Serret (escola d’Aldover), 2n premi Chloe Charlote i 3r premi Albert Ortega (escola d’Aldover) a seguir així!! Les vostres històries ens encanten!! També volem donar les gràcies a l’Institut Cristòfol Despuig per organitzar aquest concurs i fer-ho possible!! Fins l’any vinent!!