COM RESOLEM UN CONFLICTE 2 D’OCTUBRE

A les nostres escoles sempre hem treballat partint del principi que en qualsevol tipus de conflicte que es presenti, no hem d’usar la violència  per solucionar-lo. És per això que a cada aula reflexionem a partir d’un protocol de preguntes  que tenim present  quan el conflicte  es presenta. Per tant, coherents amb aquest principi, i vista la violència de les  accions que es van produir ahir en moltes de les escoles, alumnat i professorat ens hem  reunit al pati de les escoles de la ZER i hem dedicat a les 12h del dia d’avui,  una estona  a la reflexió sobre el tema.

Tots  entenem que la violència mai pot ser el camí per solucionar cap situació i tots els ciutadans hem d’aprendre a viure amb tot tipus de persones amb valors i  ideals diversos.

ÀLBUM FOTOS