Certamen de lectura en Veu Alta

Com cada any, el nostre centre ha participat en el Certamen de Lectura en Veu Alta. Enguany, el XVII Certamen de lectura ha estat marcat per la pandèmia del Covid-19 i les mesures sanitàries imposades han obligat a fer unes modificacions substancials a l’hora de participar. Així, com que la presencialitat no podia ser efectiva, el desenvolupament de la 1ª semifinal a les Terres de l’Ebre ha estat possible mitjançant la gravació d’un video on els diferents participants llegien un fragment del llibre, escollit per l’organització.

La nostra escola ha participat en 3 categories diferents. D’una banda, els “grumets vermells” han estat representats per en Jofre Vallespí Sancho, de 4t de primària. En la categoria “grumets verds” hem tingut la representació de l’Àngela Vallespí Sancho, de 6è de primària. I finalment, en la categoria “Timoners”, la Caitlin Robertson de 5è.

Tots tres han fet una feina molt bona i volem agrair el seu esforç i dedicació. Tant és així, que el jurat del Certamen ha valorat la lectura de cadascun d’ells i ha decidit que un d’ells passarà a la final territorial de Terres de l’Ebre. Aquesta notícia ens ha fet molt contents i volem compartir i anunciar-vos que el representant de la nostra escola en la següent fase del Certamen serà en Jofre Vallespí Sancho.

Li desitgem molta sort i li fem arribar tota la força i caliu necessari, sabent que s’esforçarà al màxim en aquest nou repte. Molt bona feina, Jofre!

A continuació, us deixem l’audio dels tres representants de l’escola en la 1ª semifinal. Escolteu-lo atentament i veureu que bé llegeixen. Estem orgullosos dels nostres lectors!