AMPA ESCOLA ST JORDI ALDOVER – PARADA DE VENDA DE LLIBRES I ROSES (23 ABRIL 2023)

Des de l’AMPA DE L’ESCOLA SANT JORDI D’ALDOVER us fem saber que el proper diumenge 23 d’abril de 2023, coincidint amb la Festivitat de Sant Jordi ( Patró d’Aldover ), estarem a la Plaça de l’Església durant tot el matí amb una PARADA DE VENDA DE LLIBRES I ROSES.  Tinrem una gran varietat de llibres i contes per tots els gustos i edats i com no, roses precioses per regalar i gaudir.

Tots els xiquets i xiquetes que comprin un liibre, conte… s’emportaran un original punt de llibre de regal.

Us esperem !!!

AMPA ESCOLA SANT JORDI ALDOVER