AMBIENTS, UNA MANERA DIFERENT D’APRENDRE!

Un curs mes, dediquem una tarda a la setmana a realitzar AMBIENTS.

D’una manera activa, l’alumnat de la classe dels grans aprèn a través dels ambients que els proposem. Són espais diferents de relació i comunicació on a partir de diferents propostes les xiquetes i els xiquets poden actuar, observar, experimentar, inventar, construir, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i interactuar amb la resta.

Hem començat el trimestre amb aquests tres ambients:

• Ambient d’animals vertebrats i invertebrats: elaborar mapes conceptuals, gravar un Happy Learning, joc memory d’animals, crear kahoots amb la informació estudiada i realitzar una presentació sobre un animal poc conegut.
  • Ambient Pontstrueix: llegir text instructiu, veure diferents ponts de les nostres terres i adonar-se de com estan construïts, fer un esbós del pont que es vol fer, practicar amb plastilina i construir un pont amb 200 pals de gelat que suporti 2kg de pes.
  • Ambient d’anglès: hem començat amb una proposta d’enigmes en anglès que té l’alumnat molt motivat, afegint més propostes a mesura que acabin els enigmes perquè d’una manera lúdica practiquin l’idioma.