A L’ESCOLA SANT ROC LLUITEM CONTRA EL RACISME

El dia 28 de febrer, a l’escola Sant Roc de Paüls, van vindre la Doina, la Chaymae i el Guillem a fer-nos un TALLER D’ANTIRACISME. Vam tindre molta sort que vinguessin a realitzar aquest taller dues noies del col·lectiu (Re)Acciona, una agrupació que treballa per acabar amb el racisme a les Terres de l’Ebre, i un noi del col·lectiu Fronteres Invisibles, que mostra a l’alumnat de diferents edats quines són les problemàtiques de la gent que migra, a través de jocs com els que vam poder realitzar a l’escola.

ANTIRACISTES ho hem de ser totes i tots! Ens ajudeu?