I SETMANA DE LA CIÈNCIA

Aquest curs, com a novetat, hem iniciat la Setmana de la Ciència. Aquesta s’ha portat a terme durant la setmana de l’11 al 15 de novembre.

Durant aquests dies s’han realitzat diferents activitats amb l’objectiu d’apropar la ciència a l’entorn educatiu, experimentar el mètode científic i impulsar el foment de les vocacions científiques. Algunes d’elles van ser:

• Participació en l’activitat de divulgació científica “A la recerca del món” organitzada per la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya a Aldover (alumnat de 3r fins 6è).
  • I Fira de la Ciència. L’alumnat de tota l’escola va preparar diferents experiments a través del mètode científic, els quals van ser exposats a la comunitat escolar. Prèviament, els més petits de l’escola van elaborar un mural per fer difusió d’aquesta activitat.
  • Exposició de diferents científics i científiques. Cadascuna de les classes va conèixer els trets més significatius de la vida i treball científic de la persona escollida i els hi va presentar a la resta de l’alumnat de l’escola. Els científics i científiques treballats van ser: Mae Jemison (Educació Infantil), Arquímedes (Cicle Inicial i 3r) i Valentín Fuster (4t i Cicle Superior).

Aquí teniu les imatges de la setmana de la I Ciència de l’escola: +FOTOS