Certamen de Lectura

L’escola Sant Jordi fomenta la lectura en veu alta per a què els nostre alumnat gaudeixi llegint i assoleixi una millor lectura expressiva.

El Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació, és un esdeveniment que ajuda a motivar els nostres alumnes i la vegada reconeix l’esforç i la dedicació en participar-hi.

Com hem fet durant aquests últims cursos, enguany la nostra escola ha participat en el Certamen de lectura en Veu Alta en tres categories.

A la categoria de Grumets Vermells el representant del centre a les semifinals de les Terres de l’Ebre ha estat Albert Ortega Fontanet de 4t de Primària.
A la categoria de Grumets Verds ens ha representat l’alumne Otto López Horton de 5è.
Finalment, a la categoria de Timoners el nostre representant ha estat Mohamed Yacine Choulli de 6è.

Felicitats a tots tres !!!

Dels tres representants, Albert Ortega ha passat a la final Territorial de les Terres de l’Ebre que se celebrarà el proper 3 de maig a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa.

El llibre que hem escollit per a participar en aquesta diada ha estat “Això és un secret que només sé jo” d’Eulàlia Canal on l’amistat i el misteri es troben per a resoldre un crim.

Molta sort Albert en aquesta final!

Gaudeix de nou amb aquest esdeveniment de la lectura en Veu Alta.

Estarem allí per donar-te suport en aquest dia tan especial.