Sortida al jaciment de La Gessera

El divendres, 13 d’octubre els alumnes de primària i els d’infantil vam fer una sortida a La Gessera vam sortir de la porta de l’escola on hi havien alguns pares per si es cansaven els d’infantil.

Vam sortir de l’escola i vam anar per la vorera i després, per no agafar un tram de carretera una mica perillós, vam pujar per un camí del costat per on pujava abans el ramat d’ovelles i així vam poder anar una mica més ràpid.

Quan vam arribar a dalt de tot, quan no passava cap cotxe, vam creuar corrent i després ens vam desplaçar ja pel camí que feia cap a La Gessera.

Mentre pujàvem els vaig enseñar una bassa dels porcs senglars i dels cabirols. També vam veure moltes petjades de cabirol i de porc senglà.

Vam arribar a dalt i vam esmorzar. Vam donar unes voltes per allà i el pare de David va trobar una cucumassa, un tipus de bolet i vam pensar que podíem agafar bolets i coses de la natura. Després de que esmorzés tothom vam arrancar cap al poble per dinar i mentre baixàvem ens vam trobar més bolets, glans i figues.

Després, com que estàvem tan cansats, vam decidir baixar per la carretera amb molt de comte. Quan vam arribar a l’escola, quedaba poc temps i els mestres ens vam deixar lliure.

Va ser emocionant!!!!!!!!

Pau