Setmana Bio a Caseres

El dilluns, 16 d’octubre del 2023, vam celebrar a l’escola la Setmana Bio en que va vindre una noia que es deia Estefani i ens va fer una xerrada sobre coses biodegradables i alimentació ecològica. En acabar vam fer 4 activitats sobre coses sostenibles, ecologistes, saludables i de la xerrada.

Ens va regalar una bragueta per el coll i un paper en menjar saludable, i ens vam despedir.

El divendres, 20 d’octubre del 2023, l’alumnat de primària, infantil i llar d’infants vam anar al Molí d’oli de Caseres.

Ens va atendre Marc de l’empresa Biocaseres que fa exposicions del molí.

Va començar explicant què es feia al molí i el seu antic funcionament. Després ens va ensenyar les pedres i com es feia l’oli. Per acabar vam probar oli de 2 tipus d’oli (una era de 1r premi), i ens va explicar la diferència entre un oli normal i un d’ecològic.

Nadia