EXCURSIÓ ALS FORTS DE MILET

Els alumnes de l’escola La Gessera vam anar als Forts de Milet d’excursió amb dos professors per saber què eren.

El 23 de setembre, els alumnes de primària de l’escola La Gessera  vam anar d’excursió caminant als Forts de Milet  amb els mestres David i Àlex.

Ens vam fer fotos sota d’un aerogenerador (pareixia que ens estés a punt de caure).

Vam esmorzar damunt d’un forat de la guerra, i després vam jugar i córrer per les coves amagant-nos.

L’Àlex ens va explicar que eren unes construccions per la guerra, per controlar la vista de la carretera de l’Aragó i els possibles soldats que venien a atacar. Hi havia dos forats per guardar els canons. Enviaven a un soldat a buscar un cubell d’aigua a una bassa i després la tiraven als canons per a que no s’escalfessin. Vam tornar caminant.

Nadia