Gaudim de la Masterclass de la violista ANNA PUIG, reconeguda a nivell internacional!!! Escola Porcel de Cervera.

Fa uns dies a l’escola vam tenir la visita d’una instrumentista reconeguda a nivell internacional, la mare del Blai i la Joana.

Dins del projecte dels oficis que estem realitzant a la classe dels petits, algunes famílies estan col·laborant amb nosaltres explicant quin és el seu ofici, els estris o eines que utilitzen, el procés de treball,…En aquesta ocasió a més, l’Anna ens va oferir una audició de viola juntament amb la Lluna, la seva neboda. Vam estar molt atents, tan a les seves explicacions com a l’audició i ens va agradar molt sentir cançons conegudes tocades amb aquest instrument.

Els grans a més van poder fer una masterclass sobre aquest instrument i li van poder fer un munt de preguntes.

Moltes gràcies Anna per venir-nos a veure!!!!

Si voleu veure fotos de la sessió, cliqueu AQUÍ.