Un alumne de l’escola Abat Ruera a la final territorial del Certamen de lectura en veu alta!

Amb l’afany de millorar la competència lectora del nostre alumnat, l’escola Abat Ruera participa cada any al Certamen de Lectura en Veu Alta. Ens preparem a consciència: postura, entonació, vocalització, volum, pauses, paraules clau… Qualsevol detall és important! Fem una final escolar que determina quina alumna o alumne ens representarà a la semifinal territorial. Aquest curs, la Dàlia Torradeflot Anglès era la nostra representant a la categoria de Grumets Vermells i el Joel Palou Gorné a la de Grumets Verds. Els dos ho van fer esplèndidament! Però el nivell d’aquesta semifinal era molt alt… Per tant, des de l’escola felicitem als dos semifinalistes que van contribuir a posar el llistó molt alt, dos alumnes que es van preparar els textos a consciència i que ens van fer gaudir d’allò més amb la seva lectura.

Sortosament, un dels dos ha passat la semifinal i representarà a l’escola Abat Ruera a la final territorial!

El candidat a conquerir la final del certamen de lectura en veu alta és…

El Joel Palou Gorné!!!

Moltes felicitats de part de tota la comunitat educativa!

No us perdeu la presentació, clicant AQUÍ!