L’alumnat de CM i CS de Porcel de Cervera ens endinsem en l’Edat Mijana

Abans d’endinsar-nos en el projecte de la edat Mitjana on poder aprendre com era realment viure en aquella època, l’alumnat de CMS de l’escola hem escalfant motors situant-la en el moment històric en que va succeir. Per fer-ho hem traçat la línia del temps i hem recordat en quins anys l’hem de situar, quant de temps va durar i quins van ser els esdeveniments històrics que van ocórrer abans i després que van marcar aquesta etapa.

Ha estat una activitat molt enriquidora ja que gràcies a la investigació de tots i cada un de l’alumnat hem pogut dur a terme un treball cooperatiu, amb un resultat molt exitós.

No us perdeu els següents articles on us anirem informant com evoluciona la nostra investigació!