Enterrament de la sardina i Vella Quaresma. Porcel de Cervera

Per fer la Cloenda d’una setmana esbojarrada de Carnaval, tot l’alumnat de l’escola vam seguir amb la tradició del dimecres de cendra amb la cerimònia de l’enterrament de la sardina. Per fer-ho més divertit, nens i nenes van crear les seves pròpies sardinetes i van escriure darrera desitjos bonics. Després van sortir al pati, van preparar uns clotets i les van enterrar per segellar els desitjos per sempre! Uns dies després va arribar la Vella Quaresma per recordar-nos que els excessos mai són bons… però sobretot per ajudar-nos a contar amb les seves 7 cames, quantes setmanes falten per fer les vacances de Setmana Santa.

Cliqueu l’enllaç per veure les imatges.