Calculem la llargada dels nostres salts per treballar els nombres decimals. Porcel de Cervera.

Fer càlculs matemàtics no hauria de  ser difícil ni avorrit com sovint es pensa. Des de l’escola sabem de la importància que els nombres decimals tenen en el nostre dia a dia ja que ens envolten en moltes situacions quotidianes. Pagar quan anem a comprar, pesar aliments per fer receptes, pesar-nos a la bàscula…en són alguns exemples i  per això intentem que l’alumnat aprengui a utilitzar-los i calcular-los d’una manera senzilla i divertida. Aquest cop  l’alumnat de 4t, 5è i 6è hem sortit en parelles al pati a fer salts de longitud i enregistrar les mesures obtingudes en una pissarreta per després fer càlculs conjuntament seguint unes preguntes.

Ha estat una activitat molt divertida que ens ha ajudat a veure les matemàtiques des d’una perspectiva més lúdica.