XXII TROBADA DE LA ZER MEDITERRÀNIA

La XXII Trobada de la ZER Mediterrània va tenir lloc a l’escola Setze de Febrer de Els Muntells el dia 2 de juny de 2023. La jornada va començar donant la benvinguda per part de la directora de la ZER als cinc alumnes escolaritzats a la llar d’infants que aquest curs ha incorporat el centre.

A continuació, va agrair l’assistència, col·laboració i implicació de les autoritats i les famílies (AFA) dels tres centres i vam fer l’entrega dels premis del concurs de dibuix de la ZER. Els dibuixos guanyadors ocuparan la portada i la contraportada de la revista.

Les activitats de la diada van girar entorn a la temàtica del curs: els jocs tradicionals.

Hi havia sis estacions amb tres o quatre jocs. Cada estació tenia una durada de vint minuts aproximadament. Els 133 alumnes de la ZER estaven dividits en sis grups i cada grup estava format per alumnat de les tres escoles (camisetes blaves, grogues i verdes).

L’alumnat va poder jugar a bitlles, caniques, xapes, connecta 4, baldufes, 7 i mig, tres en ratlla, pesca d’ànecs, cursa de sacs, xarranca, etc.

Després de jugar, aprendre i xalar, vam anar a dinar a l’Auditori del poble on després de degustar un saludable àpat, un espectacle de bombolles va eclipsar el nostre alumnat.

Finalment, a les quatre aproximadament, cada escola va marxar als seus respectius centres. L’objectiu de la trobada es va complir perquè tota la comunitat educativa de la ZER Mediterrània vam gaudir d’una diada de germanor compartint amb tots els membres que en formem part. Des dels més petits als més grans ens ho vam passar molt bé!

Agraïm a la Regidoria de Els Muntells, a l’Ajuntament de Sant Jaume, al Consell Comarcal del Montsià i a l’AFA de l’escola Setze de Febrer, que juntament amb l’Equip Directiu de ZER, ho han fet possible.