II trobada esportiva de l’escola Sant Jaume i l’escola Setze de Febrer

Una Jornada esportiva unint comunitats: La Trobada entre les escoles Sant Jaume i Setze de Febrer dels Muntells.

El passat 4 d’abril, les escoles Sant Jaume i 16 de Febrer dels Muntells es van trobar per gaudir de la segona edició d’una jornada esportiva que va promoure l’esperit esportiu municipal i va reforçar els llaços entre els estudiants d’ambdós centres. Aquest esdeveniment, organitzat per als alumnes de 4t de primària i la comunitat de primària de l’escola dels Muntells, es va convertir en una experiència molt enriquidora i divertida.

La jornada va començar amb una dinàmica de presentacions, on els estudiants van tenir l’oportunitat de conèixer-se i compartir els seus interessos. Aquesta activitat no només va servir per trencar el gel entre els participants, sinó també per crear un ambient més distès i amigable.

Posteriorment, es va dur a terme una emocionant gimcana en l’entorn escolar, on els alumnes van demostrar les seves habilitats llegint mapes i el treball en equip.

Una de les activitats més destacades de la jornada va ser una passejada pels voltants del municipi, que va permetre als estudiants explorar l’entorn natural proper i gaudir de l’aire lliure.

Per acabar la jornada, es va presentar el joc de les bitlles finlandeses, una activitat lúdica que va captar l’interès de tots els participants. Els estudiants van gaudir de la competició amistosa mentre aprenien sobre aquest joc nòrdic.

Aquesta jornada esportiva, més enllà de promoure l’esport municipal, va reforçar els llaços entre les dues comunitats educatives.

Esperem amb entusiasme la propera edició!

Fins aviat, ens trobem l’any que ve a Sant Jaume !!!

Algunes fotos:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *