Ahir, dia 8 de març de 2022, per celebrar el dia de la dona tot l’alumnat de cicle mitjà va realitzar unes dinàmiques per treballar i parlar-ne de la importància que té aquest dia.
La primera dinàmica que va realitzar va ser fer una petit anàlisi de les tasques /activitats diàries que fem a casa.
Vam observar quins gèneres eren els que veiem que feien aquelles tasques/activitats. Es va obrir un debat a l’aula arrel de les dades que van sorgir al nostre mural.
Després aprofitant aquestes dades vam elaborar un gràfic de barres.
En la segon dinàmica vam jugar amb el temps i amb el que podien o no fer les dones en diferents anys. Va resultar una activitat curiosa i que ens va fer reflexionar perquè vam treballar dades que no sabíem com per exemple que les dones no van poder portar pantalons fins l’any 1911 o que fins al 1920 no van poder anar a la universitat.





