DIJOUS LLARDER + MARJAL CLEAN UP CHALLENGE (Marjal cuida el planeta com cal !)

Avui, l’alumnat d’Educació Infantil i Primària de l’escola Marjal, acompanyats peL tècnic mediambiental Goyo Muñoz, hem celebrat el dijous llarder anant a diferents zones del poble. Des de fa uns cursos que enlloc de berenar el dijous llarder, el que fem és anar a esmorzar. Ja que posteriorment col·laborem amb el repte Catalunya Clean Up Challenge, que consisteix en recollir residus, fer-ne fotos, penjar-les a l’app Literatti i recollir-les per tirar-les al contenidor corresponent.

En un matí hem superat el repte inicial de 600 peces i entre tots hem recollit 1.196 peces de les següents geolocalitzacions:

• Educació infantil: Platja i parc infantil del vaixell del passeig.
  • Cicle inicial: Rocatallada.
  • Cicle mitjà: A la platja, final del passeig del Marjal.
  • Cicle superior: Sòl de Riu.

És una activitat que barreja l’activitat tradicional de celebrar el dijous gras i la conscienciació amb el medi ambient. Malauradament tant mestres com alumnat ens sorprenem de la gran quantitat de residus que recollim.

Els xiquets i xiquetes s’ho han passat pipa!!!!

Podeu veure fotos clicant en aquest enllaç: FOTOS