Xocolatada i rua de carnaval

El passat 13 de febrer vam viure una jornada d’allò més animada i plena d’alegria!

Al matí, seguint les indicacions del Rei Carnestoltes, tothom va venir disfressat amb molta creativitat i imaginació. El pati va ser tot un espectacle de colors i personatges! Per acabar-ho d’arrodonir, vam gaudir d’una deliciosa xocolatada organitzada per l’AFA, que ens va donar energia per continuar la festa.

A la tarda, va arribar el moment de lluir les disfresses que havíem estat preparant a l’escola. Aquest any, totes estaven inspirades en el món del circ, un tema que estem treballant a les aules.

L’alumnat d’Infantil es va transformar en pallassos i pallasses.
Els nens i nenes de Cicle Inicial es van convertir en forçuts i forçudes impressionants.
A Cicle Mitjà, els protagonistes van ser els mims, amb les seves expressions i gestos tan característics.
I a Cicle Superior, els mags i magues van omplir l’escenari de misteri i encanteri.

Va ser una tarda molt especial, plena de música i dansa. Vam ballar la coreografia de Carnaval preparada entre tots els cursos i vam gaudir de la batucada de l’alumnat de Cicle Superior, que va posar ritme i molta energia a la celebració.

Si voleu veure un recull d’imatges d’aquest dia tan especial, podeu entrar utilitzant el correu @escolamarjal.cat i la seva contrasenya: FOTOS.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut