Aquest matí 15 de juny, hem rebut a l’escola Marjal la visita de l’alcalde d’Alcanar, Les Cases i Alcanar Platja, Joan Roig. Un any més l’alumnat de 6è ha confeccionat el projecte democràcia. En aquest l’alumnat de la classe realitza una simulació de tot el procés necessari per presentar una candidatura fins al moment de la votació.
Avui ha arribat el dia més esperat i per això ens ha acompanyat l’alcalde del municipi. En aquestes eleccions el cens electoral estava format pel professorat de l’escola, l’alumnat de cicle mitjà i superior, personal del PAS i l’alcalde.
Joan ens ha ajudat a realitzar el recompte final i a calcular amb la llei d’hondt quants regidors entrarien, en un màxim de 5.
A continuació podreu veure els resultats:
Com podeu veure el guanyador de les eleccions ha estat el partit PIEC, amb 3 regidors de 5 possibles. A més a més han pactat amb el partit PIC, per així tenir més majoria absoluta.
Cliqueu el següent enllaç i podreu veure algunes imatges d’aquest matí, on s’ha realitzat el pertinent meeting i posteriorment les votacions: https://photos.app.goo.gl/ZywiaHgy1Z5Lzy319





