Aquest curs 2022-23, hem tornat a participar al programa “El Parc a l’Escola”.
El Parc Natural del Delta de l’Ebre disposa d’un Programa d’Educació Ambiental a través del qual contribueix en la divulgació de la realitat del seu medi, en la descoberta dels valors naturals i en la importància sobre la gestió i conservació que realitza.
El dia 4 d’octubre els alumnes de la comunitat dels petits van participar al taller “Semblants però no iguals” i l’alumnat de la comunitat dels grans van dur a terme l’activitat “El cor del Delta”.
Els petits a través del taller van poder conèixer les 5 espècies invasores més importants del Delta de l’Ebre i van prendre consciència del perill de l’alliberament d’espècies exòtiques i dels impactes que poden tenir al medi.
Els grans van identificar els ecosistemes (riu, llacunes, arrossars, badies) del Delta, van conèixer els beneficis de conservar les zones humides i la seva biodiversitat, van analitzar la gestió sostenible de tota la conca del riu i van relacionar la qualitat de l’aigua i la millora dels espais naturals.
Han estat unes activitats molt profitoses que contribueixen a empoderar al nostre alumnat per aconseguir els nous reptes que el delta actual ens presenta.
Per veure les fotos feu clic AQUÍ.


