L’escola Marjal ha iniciat un projecte eTwinning amb col·laboració amb nou escoles més. Els països que en formem part som: Polònia, Turquía, Romania, Grècia, Eslovàquia i Espanya.
El projecte ‘Creativity has no limits’ fomenta la creativitat de l’alumnat i la llengua anglesa. Treballarem temes variats d’interès per a l’alumnat, de manera que compartirem les nostres experiències amb les altres escoles a través de la plataforma eTwinnig.
Les temàtiques treballades aquest trimestre han estat: educació vial, la tardor, internet segura, dia internacional de l’os de pelux, jocs de tardor i Nadal.
Aquí podeu veure una mostra dels resultats finals del nostre treball en col·laboració amb les altres escoles:


