ENTREVISTA A JOAN BONET. PROJECTE FER

Ahir, 27 d’abril, l’arquitecte i pare de l’escola Joan Bonet va visitar l’escola per compartir la seva experiència empresarial amb els alumnes que estan realitzant el projecte d’emprenedoria FER. L’objectiu de la visita era conèixer més sobre el món de l’empresa i aprendre d’algú que té experiència en aquest camp.

Durant la xerrada, Joan Bonet va explicar als alumnes el que és una empresa i com s’ha de gestionar perquè sigui eficaç. Va destacar la importància de tenir una visió clara i definida, així com de treballar en equip per aconseguir els objectius proposats.

La tertúlia amb Joan Bonet va ser molt divertida i dinàmica, ja que els alumnes van poder fer preguntes i compartir les seves idees. A més, Joan Bonet va contar anècdotes i experiències que van resultar molt inspiradores per als alumnes.

En general, la visita va ser una oportunitat única per als alumnes de l’escola per aprendre de primera mà sobre el món empresarial i conèixer algú que ha aconseguit èxits en aquest àmbit.

Agraïm molt la seva visita ja que aquestes activitats ens ajuden a comprendre millor aquest món de les empreses i de les idees. Una experiència molt enriquidora.

Moltes gràcies.

Classe de la comunitat dels grans de l’Escola 16 de Febrer dels Muntells.

Podeu veure fragments de l’entrevista clicant al VÍDEO.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut