Marjalets/es,
Estem contents de que Robert García Pano, impulsor del projecte Catalunya CleanUp Challenge, torne a ser a l’escola Marjal per a proposar-nos un nou repte: Escola Marjal Clean Up Challenge 2023.
Aquest curs ens hem proposat recollir 1.000 peces d’escombraries, en un principi, ja que el curs passat vam recollir més de 2.000 peces. Es podran recollir les peces que es trobin en un radi d’uns 50 km de les Cases d’Alcanar.
Com es fa el recompte de les peces recollides? Molt fàcil, amb l’aplicació Litterati que s’ha de descarregar al mòbil i amb el codi MARJAL2023 tothom pot fer una foto i pujar-la a l’aplicació, aquesta compta i classifica les peces recollides.
A banda d’aquesta recollida selectiva, que està prevista per al proper dijous llarder, 16 de febrer, també conscienciem l’alumnat de la importància de no embrutar l’entorn i cuidar així del nostre planeta.


