Darrer claustre pedagògic del trimestre (PAcTE): L’ESCOLA QUE SOMIEM!

Avui, els docents de la ZER hem viscut una sessió de claustre ben diferent. Fa temps que, a partir del projecte PAcTE veiem que calen canvis a les escoles… però quins?

Ens hem posat unes ulleres.. personalitzades cadascú segons la seva personalitat (per evidenciar que tenim punts de vista diferents) i hem visitat tres espais on REFLEXIONAR en l’escola que volem:

😊 Hem fet sessió de cineforum i hem vist un curt de la Neus Sanmartí on parlava del protagonisme dels alumnes en l’avaluació (amb palometes i llepolies incloses😋).

🤔Hem fet taula rodona per llegir a la Nati Bergada i acarmullar paraules i idees clau respecte a l’escola que volem.

🤗Hem passejat per una exposició efímera amb quadres/pregunta on podiem acabar dibuixant o explicant com imaginem l’escola que somiem.

Hem acabat amb el ja tradicional regal pedagògic amb un format molt TIC!

I és que cal crear moments especials com els d’avui… perquè per fer millorar l’educació, naltros (docents) també hem de gaudir dels projectes i dels canvis que ens i els esperen!!!

Gràcies a tots els que heu fet possible aquesta sessió… SEGUIM!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *