JA TENIM LOGO PER LA NOSTRA ESCOLA!

Aquest curs ha començat ple de novetats i reptes. Un d’ells ha estat la creació d’un logotip per l’escola. En aquest procés hi hem volgut formar part tots els infants, des dels més petits fins als més grans. Per fer-ho primer de tot vam parlar sobre què és un logo i en vam veure diversos exemples. Després vam fer una pluja d’idees per veure quins conceptes crèiem que havia de transmetre el logotip de la nostra escola. Entre ells sempre es repetien conceptes com: MUNTANYES, INFANTS, ANIMALS o MONTSENY. Una vegada vam tenir clar què volíem representar cadascú va fer el seu disseny. En aquest procés va ser clau l’ajuda de l’Aina, la mare de la Lila, que ens va venir a orientar per saber què cal tenir en compte en el moment de dissenyar un logotip. A continuació podeu veure totes les propostes que es van fer.