SETMANA DE LES ARTS A L’ALZINAR

La setmana passada va ser una de les més esperades per tota l’escola, doncs vam celebrar la setmana de les arts!

Vam fer diverses activitats en el transcurs de la setmana:

• Dilluns va venir en Roger Fondevila a explicar-nos moltes cosetes sobre l’animació digital.
  • Dimarts vam fer un taller de ceràmica raku a la font de Montserrat amb en Toni Miralla.
  • Dimecres i dijous vam fer una mostra de tastets musicals per part dels infants i famílies de l’escola i vam ballar sardanes al pati totes plegades. També vam fer diferents manualitats relacionades amb la llegenda de Sant Jordi i vam elaborar un correcontes entre tota l’escola, el qual va ser mereixedor d’un premi en el concurs literari del poble!
  • Divendres vam concloure la setmana amb una sortida a Sant Guillem en companyia de tota la ZER. Vam gaudir d’una jornada d’escola de bosc conjunta i a la tarda vam obrir l’escola l’Alzinar pels infants de la ZER. Va ser molt divertit!

Volíem agrair profundament a tots els infants, famílies i persones que han fet possible aquesta setmana tan màgica!

En aquest enllaç podreu veure les imatges de les diferents activitats.