MUSEU MARÍTIM

La setmana passada els alumnes i les alumnes de tota l’escola vam organitzar la sortida al Museu Marítim de Barcelona. El grup de petits ha volgut tancar el projecte del mar i el grup de mitjans ha volgut complementar les etapes històriques a partir dels descobriments navals.

Hem gaudit moltíssim veient els grans vaixells a les drassanes reials, recreant la navegació amb simuladors i participant als diferents tallers que ens apropàvem a les relacions navals i les procedències dels diferents productes, el transport, la recepció i la logística de les mercaderies que arriben al port de Barcelona.

Hem après com era la travessa de l’Atlàntic als segles XVIII i XIX, en què els vaixells catalans el creuaven per anar a fer les Amèriques i quins eren els productes de comerç que es portaven des de l’altra banda de l’Atlàntic. Aquestes són algunes de les preguntes que vam intentar respondre respondre amb la nostra visita autoguiada a l’exposició «Catalunya mar enllà».

Un dia amb grans descobertes, hem après moltes coses noves!!!!

Registre fotogràfic de l’experiència.