FELICITATS BIBLIOBÚS!!!!!

El nostre bibliobús del Montnegre està d’aniversari, fa 20anys; sense oblidar que l’1 de març vam commemorar els 65 anys del primer bibliobús que la Diputació va posar en funcionament.

Cada dimecres quinzenal esperem amb alegria que arribi el nostre bibliobús amb ell tot l’aprenentatge de fer el registre i préstec dels llibres, ampliar tota la nostra dimensió literària i despertar el gust per la lectura. Ens ofereixen un gran catàleg de consulta i n’estem de tot agraïts. Per a l’Alzinar és un autèntic regal que aparqui davant de l’escola i ens faciliti la cultura.

Com a regal d’aniversari li hem fet uns dibuixos felicitació i el bibliobús ens ha regalat un espectacle per a tota l’escola. El rei infeliç, una història que hem escenificat i ens ha divertit d’allò més!!!

Moltes felicitat bibliobús!!!!

A continuació us enllacem l‘experiència real de l’espectacle. (enllaç fotogràfic)

Alumnes de l’escola l’Alzinar.