BALLEM SARDANES A SANT CELONI

Hem anat a  Celoni a presentar la Ballada de Sardanes amb totes les escoles de Sant Celoni. Aquesta ballada ha estat el tancament del projecte musical que hem fet durant tot el curs l’etapa de primària. Estem molt contents d’haver ballat junts petits, mitjans i grans.

Aquest any hem volgut aportar impuls al treball de dansa tradicional catalana dins el treball d’aula.  Hem treballat els passos i la coreografia dins  l’espai d’educació física i música dedicant 15 minuts setmanals per integrar aquest petit taller de sardanes i potenciant la nostra “identitat, les nostres arrels i les nostres tradicions”.

Dins aquesta experiència, hem conegut els companys d’altres escola i hem pogut compartir els nostres gustos i el nostre dia a dia a l’escola. La carta ha estat l’instrument de coneixença i vincle.

L’acte de la ballada ha tingut lloc a la Plaça de la Vila de Sant Celoni, on l’Esteve i la Roser com a organitzadors ens han presentat la els músics i la sonoritat dels instruments de la cobla i hem ballat dues sardanes i també la dansa popular de la bolangera.

Una experiència única per a descobrir la màgia de la sardana.

Fotografies de l’experiència a la ballada